۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵

«باغ بهشت» به جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌آید

«باغ بهشت» به جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌آید

فیلم سینمای «باغ بهشت»،که بخشی از زندگی کودکان خیابانی را به تصویر می کشد به مراحل پایانی فنی رسیده و برای نمایش در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان آماده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمای «باغ بهشت» که بخشی از زندگی کودکان خیابانی را به تصویر می کشد به مراحل پایانی فنی رسیده و برای نمایش در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان آماده شد.

در این قصه جوانی به نام علیرضا که دوران کودکی خود را در میان این کودکان زیسته است، به مدد پیرزن خیرخواهی توانسته به مدرسه و دانشگاه برود و آتیه ای متفاوت برای خود بسازد، به قصد کمک به این کودکان به اتفاق دوستاناش محیطی آموزشی برای این کودکان فراهم می کند.

بچه ها که از این اتفاق به خوشحال هستند نام آنجا را باغ بهشت می گذارند اما چیزی نمی گذرد که این باغ طور قانونی تعطیل می شود. «باغ بهشت» اولین تجربه سینمایی مرتضی محمدیان از منتقدان و روزنامه نگاران قدیمی است. همچنین تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را علی روئین تن به عهده داشته و حسین زندباف تدوین فیلم را به انجام رسانده است.

هادی دیباجی، شهره قمر، شاپور پورامین، کاظم روزیطلبی، حبیب بختیاری، آزاده شمس، لادن سلیمانی، سونا اسماعیلی، آرزو ابیزاده، سمیرا زنگانی، علی نکته سنج، بهرام پورولی، اسماعیل خواجه زاده، جلیل ملکزاده، شهرام پورولی، توحید غنیزاده، آرزو قربانی، سید محمد میرکمالی، حسین اسماعیلی، مهدی شاهمحمدی، آرسام طهرانچی، غلامرضا باقرنژاد، محمد اکبری، رضا حسینزاده ، جعفر حسینزاده، المیرا گنجه، امیر اسفند، فاطمه دانش، شبنم شاهی و بهنوش باقرنژاد از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


 

کد خبر 2357208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha